Saturday, July 3, 2010

ujian rezeki...

sejak sebulan dua nih...byk sgt yg jadi to me n hubby...asyik 'terkena' je..kena tipu, terpaksa keluar duit x pasal2...
masa baru kena tu..rasa stress sgt...sebab blh terkena berkali2..kesian my hubby..tp bila istighfar...rasa lega sket...sambil tu aku fikir rezeki yg Allah bagi kat aku selama ni, sejak berpuluh2 tahun aku hidup ni..Dia punya..suka hati Dia la, nak ambil balik kan...lagipun dia bukan amik sume pun, amik sket je wpun aku rs byk...nak xnak.. aku yakin apa yang Allah suratkan terjadi, yg terbaik utk aku..Dia yg rancang semua perkara..Maafkan aku ya Allah...aku redha atas ujian ini..
Alhamdulillahi a'la kulli haal...pengajarannya aku kena berhati2 lps ni..jgn sng2 percaya kat org...pastu aku nak terminate semua kredit kad yg aku ada..menyusahkan badan...

No comments:

Post a Comment